Telewizja Puls jest najszybciej rozwijającą się ogólnopolską stacją telewizyjną. Posiada obecnie dwa ogólnopolskie uniwersalne kanały telewizyjne: TV PULS i PULS 2.
Telewizja Puls w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Badań i Analiz
nr ref. SBA/03/2014
Zakres zadań:
• Przygotowywanie rekomendacji działań w planowaniu kampanii na podstawie danych telemetrycznych.
• Planowanie kampanii autopromocyjnych obydwu kanałów na antenach Telewizji Puls (TV Puls, PULS 2).
• Optymalizacja czasu antenowego, kreatywne wykorzystanie przestrzeni antenowej.
• Obserwacja i analiza rynku oraz trendów w planowaniu autopromocji.
• Planowanie i realizacja działań niestandardowych na antenach obydwu kanałów.
• Sporządzanie różnych analiz: programowych, marketingowych, finansowych, sprzedażowych wspierających działania biznesowe Spółki.
Wymagania i kompetencje:
• Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
• Znajomość rynku mediowego w Polsce.
• Wykształcenie wyższe, kierunkowe mile widziane.
• Znajomość technik planowania kampanii telewizyjnych.
• Znajomość oprogramowania badań telemetrycznych.
• Zdolność myślenia analitycznego i szybkiego uczenia się.
• Łatwość pracy z liczbami.
• Bardzo dobra znajomość Excela.
• Dokładność i precyzyjność w realizacji zadań.
• Umiejętność budowania relacji.
• Skuteczność, odpowiedzialność i teminowość w działaniu.
• Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
• Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie medialnej.
• Pracę w młodym i profesjonalnym zespole.
• Przyjazną atmosferę pracy.
• Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od indywidualnych wyników pracy.
Oferty, zawierające cv oraz list motywacyjny prosimy przesyłać jedynie w formie elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@pulstv.pl
W tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dodanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późn. zm).